neljapäev, 2. juuli 2009

Loomaaias käik














Teate, me käisime ükspäev Loomaaias. Kõigepealt nägime elevantsude etteastet, kus üks vantsu sõitis jalgrattaga, teine lõi palli väravasse ja kolmas viskas korvpalli :) päris lahe oli. Siis käisime pisikesi ahve vaatamas ja seal üks ahv oskas isegi arvutada. 9+3=12! Nii tark! Mina veel niimoodi arvutada ei oska, aga küll ma õpin, mul on Eestist arvutamise vihik isegi kaasa võetud ;)
Ja siis vaatasime, kuidas kaks onu krokodille kiusasid, see mulle ei meeldinud. Nad ajasid mingit pulka neile suhu ja siis krokodillid olid kurjad.
Peale neid vaatamisi nuiasime vennaga emmelt-issilt jäätised välja :) ja meie lemmik siin on apelsini mahlapulk...mmmm nämma.
Ega seal loomaaias polnudki eriti palju loomi ja puurid olid ka nii väiksed neil :S
Ma nägin seal hästi palju krokodille, ahve, elevante, kitsesid, kaamleid, hästi armast tiigripoega, kahte vastikut ussi (a ma julgesin katsuda ka neid, nad ei olnud üldsegi mürgised), üks orav oli ka puuri pandud ja siis veel palju kalasid ja muid tegelasi, keda ma ei tundnud :)
Eesti loomaaed on ikka suur ja avar ja paljude loomadega!


Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar