esmaspäev, 6. juuli 2009

Kinos ja elevantsude juures




Meil nüüd Jääaeg 3 vaadatud :)
Käisime Tais kinos, kus olid päris mugavad toolid ja saal oli peaaegu tühi. Ainult et mul hakaks seal jube külm, emmel polnud mulle muud midagi peale panna, kui oma koti :) nii ma siis istusingi seal vaheldumisi emme ja issi süles, endal kott peal :D
Film oli lahe, aga kahjuks inglise keelne, ega ma eriti aru saanud, aga siis emme tõlkis mulle veidikene, et mis seal toimus. Ahjaa ma kartin ka neid dinosauruseid natukene.

Aga täna käisime elevantsudega sõitmas. Ma võin uhke olla selle üle, et ma ei karda midagi ja julgen kõiki uusi asju proovida. Sõit kestis u. 20 min ja ma hoisin emmet kinni ja ütlsin talle, et ta ei muretseks, et mina hoian teda kinni, et ta alla ei kukuks :D Elevantsude peale saimegi trepist, päris kõrgele tuli ronida, kingad jätsime sinna ja pärast sõitu saime need jälle kätte :)
Pärast sõitu andsime vantsudele banaane ja neil on see lont nii lahe, nagu tolmuimeja :D

Mõne päeva pärast lähme ühte lasteaeda vaatama, sest mul ja vennal on päris igav kodus..kui me just midagi põnevat ei tee. Aga issi peab ju tööd ka tegema, niiet ega me igapäev ringi ka just ei ralli.

Tervitustega naeratustemaalt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar