neljapäev, 11. juuni 2009

Sünnipäevad


No niii, ma saan nädala pärast 4, nii ootan juba oma sünnipäeva :)
Kutsusin oma sõbrad ühte mängutuppa ja mõelge, emme tellis mulle Pipi ka :) nii lahe!!
Vahepeal oli minu venna sünnipäev ja emme oma. Me kõik kaksikud :) vaene issi!
Ühesõnaga venna sünnipäev oli ka mängutoas - Juku mängutoas ja seal oli nii põnev, ma ainult jooksin ringi ja mängisin ja jõin vahepeal ja jälle jooksin ja mängisin. Isegi süüa polnud aega :D
Ah jaa, venna sai 8! Ta minust 4 aastat vanem, aga küll ma talle järgi jõuan kunagi :)
Ja emme sünnipäeval ma ei pidanudki lasteaeda minema, sõitsime hoopis kõik koos Pärnusse! Mina magasin terve tee sinna minnes, aga see oli hea, sest peale uinakut oli mul hea tuju ja ma jaksasin basseinis hullata. Eriti meeldisid mulle torud. Emme küll alguses ütles, et ma pean ainult kõige väiksemast torust alla laskma. Ta ise ootas mind all, aga ma mängisin talle ühe vembu...läksin kõige kiiremasse torusse, see must, teate seda? No vot, ainult et vahepeal ma ei saanud aru, et miks tuled ära kustutati sealt seest :D oh see oli vägev!!
Siis käisime veel söömas ja rannas jalutamas ja mänguväljakul kiikumas ja...see oli tore päev. Me vennaga jonnisime ka natukene, kui emme ja issi ütlesid, et nüüd hakkame koju sõitma. Oleks nii väga veel tahtnud seal olla.


Aga varsti on siis minu sünnipäev ja ma kindlasti kirjutan teile kuidas mul see päev möödus!!

Päikest teile kõigile südamesse ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar