pühapäev, 6. september 2009

Ilusalongis

Käisime eile ilusalongis ja mina olin seal juba teist korda :) Esimene kord oli selline ettearvamatu, sest ma ju ei teadnud, mis asi see ilusalong on, kus emme ja issi vahetevahel käivad.
Venna pidi juuksurisse minema ja me läksime sinna kõik koos. Nii kui ma uksest sisse sain, tulid 4 tädi mu ümber, naeratasid ja edvistasid nagu noored tüdrukud, nagu mina noh :) Mind pandi sõnagi lausumata tooli istuma. Üks tädi kammis mu juukseid ja hakkas patsi punuma, teine tädi võttis mu vana küünelaki küüntelt maha, kolmas tädi tegeles varvastega ja neljas tädi istus niisama kõrval ja itsitas :) Mul oli ka jube naljakas, sest niisugust vastuvõttu ma küll ei oodanud :D
Ühesõnaga ma sain endale südamekujulise soengu, punased varba -ja käeküüned koos lillekestega ja pärast seda veel natukene jalamasaazi :) laheeee.
Ja seda kõike tasuta, ok väikese naeratuse eest :)













Eile käis emme maniküüris-pediküüris ja ma läksin temaga kaasa, sest ma tahtsin endale seekord lillat värvi küüsi saada :) Seekord ma teadsin juba mismoodi ilusalongis asjad käivad ja istusin ise tooli nagu "vana kala" :) sain lillad küüned ja olin väga häppi :)
Ja tädidele lubasin, et järgmine kord kui emme jälle tuleb, võtame koos ühe mõnusa jalamasaazi :)


Teile sinna palju päikest ja laske ka ennast veidi hellitada kuskil ilusalongis ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar