pühapäev, 6. september 2009

Bowlingus


Bowlingus oleme nüüd ka siis ära käinud :)
Käisime BigC kaubanduskeskuses, seal II korrusel ongi bowling. Emme ütles, et sealne koht oli ikka väga algeline ja kulunud. Rajad olid libedad ja pikad ja laste jaoks ei olnud isegi neid piirdeid. Aga mis sellest, lõbus oli ikkagi. Mängisime nii, et emme ja issi tegid oma võistluse ja mina vennaga oma võistluse. Esimese mängu ma tegin vennale isegi pähe :D aga teises mängus oli venna minust palju parem, sest ma sain 10st viskest kaheksa nulli :D Visked tegin kõik ise! Jooksin täie hooga ja siis viskasin palli sülest maha :)
Ma olin seal paljajalu, sest neil ei olnud nii väikseid papusid. Kõige väiksem papu oli isegi vennale suur, niiet see võis olla kuskil 36 number.
Oli tore õhtupoolik ;)



Kallistan kõiki!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar