pühapäev, 15. august 2010

Tegemised juulis ja augustis


Heii mu kallid sõbrad!

Aeg on jälle edasi läinud ja mul on teile paljudest asjadest kirjutada.
Alustaksin ehk sellega, et me kolisime - jälle :) Nüüd siis juba 3dat korda.
Kuna eelmises majas elasime sõber Tarmoga ja tema otsustas Eestisse mõneks ajaks tagasi minna, siis jäi see maja meile liiga suureks ja kalliks ka.
Käisime peaaegu iga päev uusi maju vaatamas, sest oma vanast majast pidime 31 juuli välja kolima.
Ükspäev läks Christian oma klassivenna Ben´i juurde külla. Ja kui me talle järgi läksime, rääkis meie issi Beni issiga ja tuli välja, et nende tuttav üürib samas kandis pisikest maja. Läksime veel samal õhtul seda maja vaatama ja leppisime kokku, et järgmine päeva saame majaomanikuga kokku ja siis saame maja juba seest ka vaadata.
Ja nüüd me siis elamegi siin juba. Maja on küll pisikene ja kahe magamistoaga aga me oleme väga lähedal Beni majale, mis on vahva, sest Ben meeldib mulle väga :)
Samas on venna kooli ainult 2 min rollerisõitu ja suured poed ja kino ja ööturg on kohe väga väga lähedal meile.
Nädal aega hiljem saime me endale rattad! Mina küll esialgu kahe abirattaga, aga ma teen juba edusamme ja sõidan ka juba kaherattaga! Küll veidi kiina-kääna, aga siiski! Meie maja asub tupiktänavas, niiet siin pole ohtu autode ees.



Meie kõrval majas elab üks Tai tüdruk, kes on 6 aastane ja tema nimi on Sii. Me mängime väga tihti koos või sõidame ratastega, aga ainuke halb asi on see, et tema ei oska sõnagi inglise keelt ja mina ei oska veel nii hästi tai keelt, et temaga rääkida. Aga sellest pole hullu, me saame ilusti hakkama ja kui vaja siis issi aitab mind tai keelega :)
Igal pühapäeval kui vennal jalka lõppeb käime mänguväljakul, mis meile väga meeldib ning õhtuti käime saunas oma uute Eesti sõpradega. Need kaks tegevust on nagu traditsiooniks juba saanud :)



Me hakkamegi nüüd mänguväljakule minema, niiet kirjutamisteni!

Kallid!
Liisu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar