reede, 2. juuli 2010

Jälle laulu :)


Inglise keelne laul



Tai keelne laul




Tai keelne laul



Inglise keelne laul



Oeh, mulle niii meeldib laulda, kui ainult emme viitsiks mind iga päev filmida ja siis mu laulmised siia üles panna. Ise ma seda veel ei oska.
Emme arvab, et minust saab kunagi kas laulja või kunstnik ;) ma arvan ise samamoodi :)

Meil on praegu vihmaperiood, iga päev sajab vihma. Kuid Taimaa eelis vihma ajal on see, et soe on ikka :) Ja vihma sajab tavaliselt umbes tund aega või kaks ja siis võib jälle sinist taevast näha, nii umbes tunniks ajaks ja siis hakkab jälle sadama :) Naljakas ilm ikka, kui tekib mõte randa minna, siis peaks seda tegema kui sajab, muidu ei jõua päikse ajaks randa :D
Aga samas ei keela emme mind kunagi, kui ma tahaks vihmaga õues olla või lompides plätserdada :)
Vihmaga on meil ka lõbus!

Teile aga päikselisi päevi ja kui päike enam ei paista tulge meile külla ;)
Laulmisteni ;)

Liis Marii