pühapäev, 3. jaanuar 2010

Lausa uskumatult on 3 kuud möödunud minu viimasest postitusest. Ärge riidlema hakake :)
Ma olen olnud vahepeal tubli lasteaialaps ja lõpetanud isegi esimese õppe-etapi. Olen saanud igati kiita ja ise tunnen ka, et ega ma enam inglise keelega hätta ei jää :)) Minu õpetaja Jenn isegi ütles, et olen kooliks täiesti valmis.


Mis siis vahepeal toimunud on?

Kõige lõbusam oli see, kui me saime endale pisikese 1 kuuse kutsika, kes näeb välja nagu tiiger. Ta on igati kirju ja sigrimigriline, väga aktiivne ja tubli kutsa :) Nimeks sai ta Franky.
Vahepeal oli ta haige, kuid tänu arstidele sai ta jälle terveks ja nüüd hullab jälle nagu tavaline kutsu. Ta on väga energiline, närib kõike ja kõiki. Endal hambad nagu nõelad suus :)

Kujutage ette, meil hakkasid 1 detsembrist päkapikud käima, huvitav küll, kuidas nad teadsid, et me nüüd siin Tais elame...ma usun, et pisikesed linnukesed kandsid neile sellest ette. Igatahes väga vahva.
24 detsmbril oli meil koos naabritega üks väga uhke ja tore jõulusöömine ja pärast teiste laste ja emmedega mängimist avastasime toast suuuure hunniku kingitusi. Ma sain täpselt need asjad, millest olin jõuluvanale kirjutanud. Suure nuku ja nukuvankri, sest minu suure nuku asjad jäid ju Eestisse. Ju jõuluvana teadis, et mulle meeldib väga joonistada ning tõi mulle suure joonistamise tahvli, kus all on valgus ja pildid ning ma saan selle kõik valgele paberile joonistada ja siis vennaga koos ära värvida. Veel sain ma puzzle ja ristsõna. Pikutame päris tihti emmega vooodis ja lahendame seda, emme muidugi suurte oma :)
Isegi Franky sai kingituse, jõuluvana ei unusta häid tegelasi, onju ;)
Ja samal päeval käis lasteaias isegi jõuluvana! Ega ma rumal pole, ütlesin kohe emmele, et kuule, see ju meie lasteaia Danny (ta on meil lasteaias juhataja)!

Peale jõululaupäeva hakkas meil vaheaeg ja nüüd homme lähengi jälle lasteaeda, ma nii ootan juba oma sõpradega kohtumist.

Vana-aasta saatsime ära oma rootsi sõprade juures. Grillisime kala ja krevette, ujusime ilmatuma suures basseinis ja tegime palju pauku.

Vaheajal käisime rannas, tegime lõbusaid asju perega koos ja täna käisime ühel saaretripil - Similan Islandil. See oli päris väsitav reis, kuna pidime hommikul kell 5 tõusma, siis sõitsime bussiga 2 tundi ja sealt edasi ühe hästi kiire paadiga 1tund. tagasi muidugi samamoodi.
Lisaks toredale reisile ja ilusatele kohtade, sain ma snorgeldamises käe valgeks ja ma olen nii rahul....enam ma ei kardagi, ei paadiga sõitmist ega ka suuri laineid :)




Soovin kõikidele oma kallitele Eesti sõpradele Head Uut Aastat ja saadan veidikene sooja päikest teile sinna mõnusasse lumehunnikusse ;)


Kohtumisteni,
Liisu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar