pühapäev, 2. august 2009

Mõnus pühapäev :)


Täna ärkasime pannkoogilõhna peale, sõime kõhud täis ja sõitsime Naiharni. Leidsime ühe laheda pargi mänguväljaku ja piknikukohtadega. Isegi jätsiauto käis meil seal külas ja me vennaga maiustasime veidikene :)
Emme ostis pikniku jaoks poest kaasa meile head ja paremat.
Meil on praegu kõrvalmajas tädi Maire, koos oma kaksikutest poegadega - Karli ja Hansuga. Nemad tulid ka meiega kaasa ja Tarmo ja Inga ka :)
Mängisime natukene ja peale seda läksime randa.
Siiamaani olen ma ikka ujunud kas rõngaga või kätistega, aga täna ma õppisin vee all täitsa ise ujuma! Ma olin nii õnnelik, et ma lõpuks oskangi ujuda. Hoian ühe käega ninast kinni, sukeldun ja ujun kas konna liigutust tehes või koera moodi :) Isegi nii proovisin, et hoidsin hinge kinni, ninast ei hoidnud ja siis sukeldusin, nii sain ka päris hästi hakkama :)
Panen siia video ka üles, te saate ka minu saavutust vaadata ;)

Päikest!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar